24 October, 2011

HIMPUN

Mengapa parti politik Melayu, UMNO dan PAS takut nak join HIMPUN?
Aku adalah ahli dan penyokong UMNO yang tegar. Tetapi apabila, program seperti HIMPUN diadakan, iaitu program yang berkaitan memperkukuhkan Islam di Tanah Melayu ini. Aku lihat UMNO seperti takut nak terlibat sama.
Manakala PAS, sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam, tak payah kata apa lah...PAS adalah parti yang bangang...PAS memang sah penakut dan mereka sangat takut untuk terlibat kerana takut kepada DAP...nanti DAP maki hamun, boleh terberak depa, PAS terlalu taat kepada DAP, apa sahaja kata depa kira betul sahaja. Itulah parti PAS parti yang jadi balaci dan anjing kepada DAP...penjilat kaki DAP je kerja depa....bab Islam depa tak mau terlibat, takut DAP jerkah.
Tetapi pada aku UMNO tidak perlu takut, UMNO perlu terlibat kerana ini berkaitan dengan hal ehwal Islam. UMNO ditubuhkan pun kerana mahu membela umat Islam di Tanah Melayu dari terus dijajah oleh kafir laknatullah.
Tetapi UMNO dilihat mengambil jalan tengah, UMNO buat kenyataan tidak terlibat dalam menganjurkan HIMPUN, tetapi membenarkan ahli-ahli UMNO hadir dalam HIMPUN.
Yang aku mahu, UMNO perlu kata, " kita sokong HIMPUN, demi umat Islam". Aku yakin jika UMNO berani dalam hal ini, Melayu Islam tidak kira dari UMNO itu sendiri, malah PAS, PKR dan orang atas pagar melihat inilah keberanian UMNO dalam mempertahankan Islam dan menegakkan akidah umat Islam di Malaysia.

No comments: