15 February, 2010

APA PEMUDA UMNO BUAT?

Isu di penang, terang-terang Lim Guan Eng Laknatullah buat salah kepada bangsa Melayu Islam dan umat Islam. Seperti kes merobohkan gerai perniagaan Melayu Islam dan membatalkan perarakan maulidur rasul.

Tetapi apa pemuda Umno Pulau Pinang atau pemuda UMNO Malaysia buat untuk membantu bangsa Melayu Islam dan umat Islam yang tertekan akibat perbuatan LGE laknatullah dan konco-konco mereka seperti PAS dan PKR.

Jika sebelum ini ada tunjuk perasaan yang dianjurkan oleh NGO seperti GPMS dan PERKASA di komtar. Mereka dikira berjaya, kerana dapat mengumpul hampir 3ooo orang untuk menunjukkan ketidakpuasan hati umat Islam dan bangsa Melayu Pulau Pinang terhadap pemerintahan diktator celaka laknat.

Namun apa pemuda UMNO buat....mana dia ketua pemuda UMNO Malaysia? apa tunggu lagi...inilah masanya nak tunjukkan kehandalan pemuda UMNO...

Pemuda UMNO perlu menganjur dan meneruskan perarakan maulidur rasul di Pulau Pinang...kali ini perarakan mesti bermula dari Padang Kota ke Masjid negeri...buat secara besar-besaran...jika ini pun tak mampu nak buat...sia-sia je jadi ketua pemuda,wahai KJ...

No comments: