28 December, 2009

ADAKAH MEREKA DIUPAH OLEH PUAK PEMBANGKANG CELAKA LAKNAT



Semua ini strategi nak busukkan UMNO...mungkin pemuda-pemuda yang bergerak atas nama Badan Bertindak Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi PAS ini diupah oleh puak pembangkang celaka laknat untuk buat demo...kemudian pembangkang celaka laknat kata ini kerja UMNO, UMNO jadi dalang perhimpunan ini, semua nak salahkan UMNO...

Senang-senang hampa buat kerja bodoh "baling taik tak basuh tangan"...perangai pembangkang terutamanya Nik Ajees tua nyanyok dan Anuar Al-JuboQree memang busuk perut...sesuai sangat berkawan dengan DAP tak basuh berak....

Pembangkang suka buat kerja bodoh seperti ini untuk menutup kelemahan dan cerita tentang keburukkan mereka yang tidak mampu menubuhkan sebuah parti gabungan antara PAS, PKR dan DAP.

Selain itu negeri-negeri di bawah pemerintahan pembangkang terutamanya di Selangor menghadapi masalah kewangan, yang mana pendapatan kerajaan negeri yang berkurangan akibat dari pengurusan kewangan dan pentadbiran yang tidak cekap. Semua ini ditutup dengan baik agar rakyat tidak tahu. Untuk itu mereka sanggup mengada-adakan cerita untuk menunjukkan mereka tidak bersalah dan tidak berlaku masalah dalam rejim mereka.

Di Parit Buntar pun sama...Idham Lim, baik sangat ke dengan Mujahid Rao tu.

Jika hampa kata UMNO jadi dalang semua ini, hampa kena buat siasatan, siapa Wan Hilman Wan Ibrahim yang berani menunjukkan protes agar PAS Selangor keluar dari gang pembangkang. Adakah dia bukan ahli PAS? Cuba pergi ke cawangan PAS di Gombak, dia jadi ahli PAS cawangan itu atau tidak.



No comments: