21 December, 2009

DAP celaka laknat tiup serunai, Melayu yang menari


Melayu Islam bersatulah...bersatulah...bersatulah dalam satu wadah perjuangan....Sampai bila nak berpecah? Susah sangat ke nak bersatu?

DAP celaka laknat sedang gelak ketawa melihat gelagat orang Melayu, mereka meniup serunai, Melayu yang menari tunggin terbalik.

DAP celaka laknat menggunakan saluran politik untuk memecahkan perpaduan Melayu Islam....apa yang diperhatikan, ramai pemimpin politik Melayu Islam bersetuju dengan perkara-perkara yang dibangkitkan oleh celaka laknat itu.

Beberapa isu dibangkitkan oleh DAP seperti BTN dan peruntukan masjid, tetapi yang mabuk manari mengikut irama tiupan mereka ialah Melayu Islam, riuh rendah dibuatnya.

Saya amat sedih melihat gelagat pemimpin Melayu Islam...mereka seperti dipukau oleh celaka laknat ini. Mereka tidak lagi melihat masa depan anak cucu mereka.




Parti PAS sendiri sanggup tidak lagi memperjuangkan hukum hudud dan negara Islam...mereka tidak lagi mengekalkan prinsip perjuangan asal parti.

Tetapi DAP celaka laknat masih kekal dengan prinsip perjuangan asal parti iaitu Malaysian Malaysia. Boleh dikatakan DAP celaka laknat telah berjaya menjinakkan PAS ,serta membuatkan PAS menari mengikut irama yang dialunkan oleh mereka.

Ingatlah kembali sejarah Singapura. PAP telah berjaya menjadikan Singapura negara Cina dalam nusantara Melayu. DAP pula adalah anak PAP, adakah Malaysia akan jadi seperti Singapura pada satu masa nanti. Mungkin akan berlaku jika pemimpin dan kaum Melayu Islam tidak sedar dari sekarang.



No comments: