28 October, 2009

ADUN PEMBANGKANG UMPAMA BABI HUTAN

Hari ini telah membuktikan ADUN pembangkang daripada DAP,PKR dan PAS adalah ADUN yang menjilat menyedut dengan lazatnya taik atau najis atau ludah gelemar hijau dan berlendir yang telah dikeluarkan oleh mereka.

Betapa pengotornya mereka ini. Lebih kurang seperti gang black metal yang makan sampah tetapi saya rasa black metal itu lebih mulia kerana hanya makan sampah bukannya ludah dan taik mereka. Tidak seperti gang ADUN PKR, DAP dan PAS.


ADUN-ADUN pembangkang ini sah lah tidak ada prinsip hidup.Lain yang dikatakan lain pula yang dibuat. Mereka canang satu Tanah Melayu bahawa kerajaan BN yang memerintah Perak adalah haram, Zamry adalah MB haram, speaker haram, sidang DUN yang berjalan hari ini adalah haram maka semuanya haram bagi mereka yang haram jadah. Tetapi mereka muka tidak tahu malu pergi juga ke sidang haram itu seperti babi hutan menyondol-nyondol taik sendiri.

Tetapi apakan daya ramainya umat Melayu,bangsa Melayu yang menyokong mereka yang umpama babi hutan yang menjilat taik mereka sendiri.


No comments: