28 October, 2009

NIZAR D*J** PENYOKONG DAP LAKNATULLAH

Assalamualaikum pembaca budiman...baru-baru ini Nizar penyokong DAP laknatullah telah menyatakan bahawa baginda sultan Perak tidak berperanan sebagai raja berperlembagaan. Merujuk kenyataan beliau dalam malaysiakini 27 OKT 2009 (http://www.malaysiakini.com/news/116002).

"sebagai sebuah negeri yang mengamalkan sistem raja berperlembagaan, secara definisinya baginda tidak boleh memihak kepada mana-mana parti dan seboleh-bolehnya manjadi paling berkecuali"

"dalam situasi sekarang selagi (tuanku) mematuhi doktrin itu dan menjalankan perananya sebagai raja berperlembagaan, segalanya akan menjadi baik"


Dengan kenyataan seperti di atas telah menunjukkan Nizar penyokong DAP laknatullah adalahseorang yang angkuh, riak, takbur, sombong dan seperti kacang lupakan kulit.

Nizar penyokong DAP laknatullah mungkin dah lupa atau buat-buat lupa atau sudah terlalu taksub dengan DAP dan bukan lagi PAS. Beliau sepatutnya berterima kasih kepada baginda sultan dan raja muda Perak, dengan perkenan tuanku, Nizar penyokong DAP laknatullah boleh memegang jawatan Menteri Besar Perak. Jika di ambil kira PAS pada ketika itu hanya ada 6 kerusi di DUN Perak.

Nizar penyokong DAP laknatullah juga lupa bahawa DAP pada awalnya tidak bersetuju dengan perlantikan itu.

Nizar penyokong DAP laknatullah adalah manusia durjana yang tidak sepatutnya memijak bumi Perak yang berdaulat ini.

Beliau bangga menyatakan baginda sultan tidak menjalankan peranan sebagai raja berperlembagaan. Nizar penyokong DAP laknatullah adalah manusia d****.

Nizar penyokong DAP laknatullah sepatutnya sedar, jika tidak kerana kebijaksanaan baginda sultan dan sebagai raja berperlembagaan jangan harap DAP, PAS, PKR dapat menubuhkan kerajaan dan Nizar penyokong DAP laknatullah dilantik sebagai MB.

Saya berharap, tindakkan mengharamkan Nizar penyokong DAP laknatullah memijak bumi Perak dapat diambil....

No comments: