02 October, 2009

DEMI ALLAH, AGAMA, BANGSA DAN NEGARA




NO. 3 JALAN TODAK 2 OKT - Bagan Pinang adalah Pilihan Raya Kecil yang ke-9, daripada 8 pilihanraya kecil yang lepas BN hanya menang satu kerusi sahaja iaitu di Barang Ai.

Di Bagan Pinang BN boleh menang jika pengundi berbangsa Melayu sebanyak 66.77 peratus bersatu atas nama Melayu Islam. Jika ini berlaku dengan mudah BN dapat memepertahankan kerusi DUN Bagan Pinang.

Kemenangan BN akan membuktikan kekuatan perpaduan kaum Melayu Islam atas semangat demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara.

Bangsa kafir bersatu padu tanpa mengira ideologi politik, warna kulit, agama dan bangsa dalam Pakatan Rakyat. Mereka sedang enjoy, ketawa sambil minum ‘Teh Law’ melihat bangsa Melayu Islam berpecah-belah - UMNO dan PAS.

Kekuatan kuasa politik Melayu Islam kini sedang berada ditahap yang sangat lemah. Bangsa kafir sedang menikmati hasil kelemahan kuasa politik Melayu Islam ini. Mereka sudah berani bersuara lantang, menuntut hak2 dan cuba menggugurkan hak2 orang Melayu Islam yang ada.

“DEMI ALLAH, AGAMA, BANGSA DAN NEGARA….WAHAI BANGSAKU MELAYU ISLAM DI BAGAN PINANG...MARILAH KITA LUPAKAN SENGKETA LAMA...SENGKETA BANGSA KITA ZAMAN BERZAMAN...BERSATULAH KITA SEMUA....UNDILAH BN – KERANA DENGAN MENGUNDI BN KITA MEMPERKUKUHKAN KEKUATAN PEMERINTAHAN BANGSA MELAYU ISLAM. TETAPI JIKA MENGUNDI PAS KITA MEMPERKUATKAN ORANG KAFIR (DAP DAN HINDRAF).

No comments: